L'Occitane shea vajas kézkrémek

2019. január 28.

Mostanában különösen megviseli a kezemet a hideg és a szokásosnál is szárazabb a bőröm, épp ezért úgy gondoltam, ideje egy árkategóriával drágább kézápoló termék kipróbálásának.
Választásom a L'Occitane shea vajas kézkrémekre esett, egész pontosan egy nagyobb kiszerelésű (150ml-es) intenzív kézápoló balzsamra és egy retikülbarát (30ml-es) rózsaillatú kézkrémre.

Kezdjük a nyitóképen is látható intenzív balzsammal.
Őt különösen száraz bőrre ajánlotta az eladó hölgy, mivel magas shea vaj tartalma van, egész pontosan 25%. Ezen felül tartalmaz még többek között glicerint, kókuszolajat, E-vitamint és allantoint, vagyis csupa jó cuccot a kéznek. Az illata klasszikus shea vaj illat, semmi extra. Beszívódni picit lassan szívódik, de ezt a boltban említették is, sőt, javasolták éjjeli használatra, mivel akkor sokkal több ideje van hatni. Ezt rögtön az első nap ki is próbáltam és valóban csoda történik reggelre. Már majdnem két hete használtam így esténként, mikor kíváncsiságból kihagytam két napot a kézkrémezéssel és hihetetlen, de meg sem látszik rajta. A mancsom selymesen puha, a kirepedezett bőrnek nyoma sincs. Ha valaki más mesélné ezt, azt hinném, túloz. Ez a krém egyszerűen fantasztikus!

Amit még fontos megjegyeznem, hogy nem kell belőle sok. Tudom, sokan olyan krémekhez vannak szokva, amikből egy evőkanálnyi kell és az is azonnal beszívódik. Ez NEM az a krém.
Itt a megfelelő mennyiség kb egy mogyorónyi és ha jól belemasszíroztad a kezedbe, úgy 10 percig érzed még tapadósnak a bőrödet, utána már csak épphogy. Szerintem ennyit bőven megér cserébe a nagyszerű hatásért, de ha nagyon zavar, inkább használd te is éjszakára. (Másik trükk: a kézfejeidet krémezd csak, akkor nem lesz olyan izzadt tenyér-érzésű. Legtöbbször én is csak azt szoktam, meg az ujjaimnak is csak a felső részét, főleg, mivel utálom, ha a telefonom kijelzője maszatos.)



A kisebb kiszerelésű rózsaillatú kézkrémet kifejezetten a táskámba szántam.
Ő is tartalmaz shea vajat, viszont némileg kevesebbet, 20%-ot. Az illata nagyon kellemes, egyáltalán nem az az orrbavágós mű illat. Az összetevői kicsit mások, mint a másiknak, bár benne is található glicerin és kókuszolaj, viszont E-vitamin nem, ugyanakkor tartalmaz szilikont. A szilikonos kencéket egy ideje próbálom kerülni, de egyelőre csak a mérsékletes használatig jutottam. Belőle egy borsónyit használok napközben egy, max két alkalommal szinten tartás végett, mivel a másik verzió brutálisan jól hidratál. Mikor nem megyek sehová, ezt a kicsikét egyáltalán nem is használom, elég esténként a nagyobbikkal bekrémeznem a kezemet.
Ez a fajta egyébként elég gyorsan beszívódik.

Összességében mindkét krémmel elégedett vagyok, de az első mostantól mindig ott csücsül majd a polcomon, mivel csodaszer kategória és minden extrém száraz kezű embernek ajánlom, hogy tegyen vele egy próbát, főleg, mivel azt is kapni kisebb, 50ml-es kiszerelésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése