Oh K! Cherry Lip Mask

2018. augusztus 6.

Nem rossz... de semmiképpen sem csodaszer, még csak nem is újravevős kategória. 
Kezdjük az elején: a csomagolás szép, a zselémaszk még ezen belül is egy kis tasakban van. Maga a maszk átlátszó és elég nagy, teljesen fedi a szájat és környékét. Enyhe illata van, íze nincs. Körmökkel vigyázni, mert sérülékeny a zselé! Felrakni egyszerű, kb csak felcuppantod. Nem atombiztos ugyan, én párszor megigazgattam, míg letelt a 20 perc, de le nem esik. Miután levettem, láttam, hogy szépen felpuhította a számat, de hidratálni nem hidratál igazán, mert bár nem volt sem száraz, sem cserepes, éreztem azt a szokásos enyhe húzódást, ami akkor van, mikor ideje újra labellózni.
Másnap ugyanúgy csontszáraz volt a szám, szóval inkább ilyen rúzsozás előtti rituálénak való, mintsem ápolásra. Beauty Bay-en majdnem 5€, hát annyit nem ér.



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése